Max Factor – Clump Defy mascara

Of je nu een beautyfreak bent of niet, mascara is iets wat elke vrouw wel in haar bezit heeft. Vandaag toon ik je met graagte mijn nieuwe liefde!

MAX

Waarschijnlijk zag je Clump Defy eerder al op blogs verschijnen, vergezeld door een lovende review. Ik vroeg me af of dit inderdaad zo’n goede mascara was en ik deed de test!

Eerst en vooral moet ik zeggen dat ik de verpakking wel leuk vind, de mascara ligt goed in de hand. Wanneer we dan kijken naar het borsteltje, zie je dat het 2 verschillende kanten heeft. Een bolle, gebogen zijde en een holle kant. Eerst wist ik niet goed hoe ik dit borsteltje het best moest gebruiken voor een optimaal resultaat maar daar kwam ik snel achter. De bolle kant van het borsteltje gebruik ik voor de bovenste wimpers en de holle kant voor de onderste. Want die vorm ligt perfect in de boog van mijn onderste wimpers.

IMG_3365

Valse wimpereffect en waterproof

Twee beloftes van Clump Defy maar maakt de mascara deze ook waar? Een valswimpereffect vind ik persoonlijk wat overdreven. Wel separeert hij mijn wimpers bijzonder goed, geeft ze behoorlijk wat volume en is ook klontervrij! Verder is de mascara helemaal waterproof. Hij overleeft mijn dagelijkse fietstochten in de regen dus voor mij is dit zeker en vast geslaagd.

 

Het resultaat

Voor

Collages1

Na

Nieuwe map

Conclusie:

Clump Defy maakt zijn beloftes waar en zijn lovende kritieken is hij zeker waard. Ik gebruik hem nu elke dag en hij heeft me nog geen moment teleurgesteld!

Clump Defy van Max Factor is te koop in de drogisterij voor €14,99.

Wat is jouw favoriete mascara?

36 gedachtes over “Max Factor – Clump Defy mascara

  1. Deze ziet er zeker heel goed uit zeg, wauw! Ik ben echt dol op de mascara’s van Max Factor, ik ben erg benieuwd naar deze! Ik heb nog 2 back ups liggen van de Falsh lash effect dus denk niet dat ik hem heel snel zal halen alleen

  2. Fijne review! Ik heb je getagd/genomineerd voor de liebster award op m’n blog. Ik heb geen flauw idee of je al zoiets hebt gedaan, voel je in elk geval niet verplicht om er een artikel over te maken.

Geef een reactie

