Herontdekt: Catrice – Prime and Fine Illuminating Base

Alles heeft een goede basis nodig, zo ook je make-up. Niets is fijner toch dan dat je make-up lekker lang blijft zitten? Vandaag toon ik jullie mijn herontdekking: de Catrice Prime and Fine primer!

Primer

Deze lieverd gebruikte ik zo een dik jaar geleden naar hartelust. Hij voelde zo goed aan, geen siliconen-shit enzo maar … ik ben hem plots uit het oog verloren, denk ik. Sinds kort is daar opnieuw verandering in gekomen en weet ik opnieuw waarom ik ooit zo dol op hem was!

Ik excuseer me trouwens voor de lijmresten op de verpakking maar ik denk dat je wel weet hoe dat komt.. Kruidvat  grmbl…

IMG_3340

De verpakking is sober en classy, wat me persoonlijk wel aanspreekt. Ook leuk gevonden is dat de tekst in dezelfde kleur van de substantie staat.

Zoals je dus ziet aan de letters op de verpakking is de kleur wat lichtroze, créme, huidskleurig… ik kan het niet zo goed omschrijven maar laten we het bij een “neutrale” kleur houden. Ook bevat de primer een lichte shimmer, maar op je gezicht vervaagt dit en is dit helemaal niet storend. Ook zit er een geurtje aan deze primer, opnieuw niet makkelijk te beschrijven maar je bent ervoor of niet. Neutraal vind ik hem alvast niet maar ik kan het verdragen.

IMG_3343

 

Dit vinden we op de verpakking, geen ingrediënten maar een mooie ‘samenvatting’:

Base for an even and fresh skin appearance. Hydrating, aquabased formula with anti-aging complex of vitamins A, C and E. Light-reflecting pigments even out imperfections and give a luminous finish.

IMG_3327

Conclusie:

Klinkt fijn en voor mij werkt deze primer ook heel goed. Hij voelt goed aan en heeft geen siliconengevoel (ookal bevat hij er waarschijnlijk wel). Wat ik tevens een pluspunt vind, is dat hij superzuinig in gebruik is. Je hebt slechts een paar ‘puntjes’ nodig voor je hele gezicht. Een dikke aanrader dus!

Catrice Prime and Fine illuminating base is verkrijgbaar in de drogisterij voor €4,99

Wat voor primer gebruik jij?

50 gedachtes over “Herontdekt: Catrice – Prime and Fine Illuminating Base

  1. Ik heb deze nog niet geprobeerd maar hij klinkt goed. Wel beter ook als een primer niet teveel siliconen bevat want ik krijg gauw last van acne en ik vind het ook niet zo fijn voelen op mijn huid, eerlijk gezegd..

Geef een reactie

