Yves Rocher – Retropical

Ken je het gevoel wanneer het  buiten koud  is en je beslist om een lekkere warme douche te nemen? Zalig toch? Vandaag toon ik jullie wie ik maar al te graag meeneem tijdens een heerlijke douchebeurt: Retropical van Yves Rocher!

YR

Op zich vind ik Yves Rocher een tamelijk ‘duur’ merk als ik kijk naar prijs-kwaliteit. Maar de douchegels zijn daar een absolute uitzondering op. Voor een goede prijs krijg je een heerlijk ruikende douchegel in de plaats.

De verpakking van deze douchegel is erg leuk. Het is erg passend bij de naam en in tegenstelling tot andere verpakkingen, helemaal niet saai!

IMG_3287

“Als een verkwikkende, tropische regenbui”

Deze Retropical heeft zoals de naam al doet vermoeden een tropische, niet te zoete en frisse geur. Ik word er helemaal blij van! Ik zou er het liefst de hele dag aan ruiken.

Het product wordt omschreven als een bodyshampoo. Hij kan zowel als douchegel en als shampoo gebruikt worden. Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd maar wil het zeker eens doen. Superhandig die 2 in 1 formule!

 

Conclusie:

Als je van een heerlijke douchegel houdt voor een kleine prijs, dan is dit zeker iets voor jou. Verder vind ik het ook fijn dat dit product geen parabenen bevat en pH-neutraal is. Ideaal voor de huid dus!

Retropical is verkrijgbaar bij Yves Rocher voor €3,90 en bevat 200ml.
 

Wat is jouw favoriete douchegel?

34 gedachtes over “Yves Rocher – Retropical

  1. Lijkt mij een hele fijne douchegel en ook de geur ben ik nu wel heel erg benieuwd naar. Mijn favoriete douchegel op dit moment is de Kneipp crème douche en daarvan vind ik beide geuren ook erg lekker.

Geef een reactie

