Dove – Leave On Treatment

Nog steeds op zoek naar het ultieme verzorgende haarproduct, is het vandaag de beurt aan een crème van (ja alweer) Dove.

Dove sp

Laten we beginnen met de verpakking. Die is volgens mij ideaal: een leuk pompsysteem, waardoor je goed kan doseren. Na het wassen, breng je ongeveer 3 pompjes crème aan van halverwege het haar tot aan de punten. Uitspoelen is niet nodig want het is bedoeld om gewoon in je haar te laten zitten. Daarna kun je je haar gewoon lekker (laten) drogen.

Qua textuur voelt de crème aan zoals de andere maskers en conditioners van Dove. Ook weer de typische geur, heerlijk.

IMG_3126

Wat belooft het product? Tot 80% minder gespleten punten na 3x gebruik

Maar is dit ook zo?

 

Conclusie:

Ik heb het product nu al 3x gebruikt en ik moet zeggen, veel is er niet veranderd aan  mijn punten. Waarschijnlijk is het zo erg gesteld, haha. Ik vind het wel een fijn product omdat ik wel merk dat het mijn haar verzorgt. Maar echt duidelijk resultaat, nee dat niet. Als ik er een cijfer moet op plakken dan zou ik deze crème een 7,5 geven.

Hij is te koop voor €6,99 in de drogisterij.

Wat is jouw ultieme haarverzorgingsproduct?

34 gedachtes over “Dove – Leave On Treatment

  1. Ik vind haarpunten altijd zo lastig om daar iets tegen te doen.. Ze komen wel met allerlei shampoo’s en oplossingen, zo heeft ook Andrelon een shampoo speciaal voor de puntjes maar ik denk dat de puntjes toch het meest gevoelig zijn van je hele haar. Ze krijgen het meeste te voorduren, hangen vaak op de schouders en breken snel of zitten snel vast of klem. Enige oplossing is denk ik gewoon af en toe naar de kapper om ze bij te punten 😉

  2. Ik gebruik nu een serum van John Frieda en die vind ik wel heel erg fijn!! Al kan het gespleten punten natuurlijk nooit weer heel maken, maar het haalt wel de droogte weg zodat het minder opvalt! Ik ben wel benieuwd naar dit product! 🙂 X

  3. Hmm jammer dat je er niet echt resultaat van hebt. Hij lijkt mij wel erg fijn, ik ga hem denk ik nog aanschaffen, maar zag ook een andere laatst bij Kruidvat. Volgens mij was ie van L’oreal, leek me ook heel fijn!

Geef een reactie

