ELF highlighter

Zoals jullie misschien al weten is highlighter samen met blush mijn favoriete beautyproduct! Vandaag toon ik je het kleinste product uit mijn stash maar wel één van de mooiste qua resultaat.

ELF

Shiny Shiny Shiny! Deze mini-flacon bevat een supermooie highlighter. Pink lemonade van e.l.f.!  Er staat  vermeld dat het multifunctioneel is. Zo kan je ‘de highlighter’ gerbuiken op je ogen, op je lippen en ja .. als highlighter natuurlijk!

De substantie ziet er goed uit en voelt normaal aan, niet de dik of te dun. Zoals je ziet, zijn het meteen heel veel glinsters dus het is een erg zuinig product, je hebt echt niet veel nodig!

IMG_3181

IMG_3193

Het heeft een lichtroze kleur maar van zodra je hem hebt aangebracht, valt dit niet meer op.

Het product is wel niet geurloos, er zit een kleine geur aan die me wat doet denken aan van die typische lipglosses. Niet meteen mijn ding maar storend vind ik het niet.

Op de lippen vind ik dit product niet echt passen, op de ogen daarentegen gaat het perfect. Ik heb het ook al als oogschaduwbasis gebruikt . Maar natuurlijk het meest als highlighter en deze toepassing is het mooist vind ik.

IMG_3186

Conclusie:

Ik ben heel tevreden over dit product! Het geeft een mooi en natuurlijk resultaat, het is heel zuinig in gebruik en last but not least: het is te verkrijgen voor slechts €1!

Wat is jouw favoriete beautyproduct?

44 gedachtes over “ELF highlighter

Geef een reactie

