Le Couvent des Minimes – Foot healer

Na een lange school- of werkdag, constant heen en weer stappen, verdienen mijn lieve voetjes wel wat verzorging. Daarom presenteer ik vandaag jullie mijn nieuwe aanwinst op vlak van voetverzorging!

Hikers

Ik kreeg deze leuke tube van een vriendin die het product niet gebruikte en daarom wil ik haar bij deze nogmaals bedanken!

En dan nu de review:

Vooral tijdens de zomermaanden had ik last van pijnlijke voeten. Dit allemaal door mijn vakantiejob waar ik een hele dag moest rechtstaan. Ik was dit natuurlijk niet gewoon en ging soms al kruipend naar huis. Nu heb ik daar natuurlijk geen last meer van maar soms merk ik wel, na een lastige dag wanneer ik veel heb moeten rondlopen en me haasten van her naar der, dat mijn voetjes toch wel eens een moment van uitgebreide verzorging kunnen gebruiken.

Ik kreeg dus deze leuke tube en zag het meteen zitten er mijn voeten mee in te smeren!

IMG_3054

Eerst en vooral de verpakking: hoe leuk! Het straalt echt zo’n vintage-look uit, ik ben meteen verkocht. Het merk is Le Couvent des Minimes. Het merk biedt enkel natural skincare recipes aan: klinkt goed toch? Op de verpakking van deze Foot healer staat dat er 9 verschillende planten inzitten om je voeten te voeden en te verzorgen.

Op de site staan deze beloftes:

  • Intensely nourishes dry feet
  • Softens the skin of damaged feet
  • Soothes hot and tired feet

 

De textuur is een redelijk dikke crème. Maar hij smeer goed uit en trekt tamelijk snel in.

IMG_3068

Conclusie:

Ik zeg niet dat dit product zotte wonderen verricht, maar zo een lekkere voetmassage met deze crème doet zeker en vast deugd. Ik vind deze crème heel ontspannend, hij helpt mijn voeten lekker licht te doen aanvoelen en ze toch wel verzorgd achter te laten. Voor mij is dit een dikke Yay!

Gebruik jij voetverzorgingsproducten?

35 gedachtes over “Le Couvent des Minimes – Foot healer

  1. Ik ben zelf nog erg zoekende naar hΓ©t product voor mijn voeten. Helemaal nu het weer sokken en sloffen draag weer is worden ze extra droog.. Ik zal mijn ogen eens open houden in de winkels of ik deze eens tegen kom. Deze verpakking lijkt mij niet te missen! En vind m ook erg leuk πŸ˜‰

    Liefs!

  2. De verpakking vind ik erg mooi uitzien en klinkt ook als een fijn product. Ik gebruik zelf eigenlijk heel weinig voetverzorgingsproducten, maar wil het zeker wel eens wat meer gaan doen.

Geef een reactie

