Dove intense repair: 60 second treatment shot

Ik moet heel erg dringend naar de kapper maar intussen probeer ik mijn haar zo goed mogelijk ‘in leven’ te houden. Onlangs kwam ik uit op dit miniflesje (als je het al een flesje kan noemen). Mijn haar heeft wel nood aan een ‘shot’ dus hupsa haren wassen en even uittesten!Dove

Ik heb nog nooit erg geconcentreerd spul gebruikt omdat ik erg dun en best weinig haar heb.. maar bang was ik niet aangezien Dove een merk is dat overal te verkrijgen is.

Ik gebruikte ongeveer een derde dat ik mooi verdeelde in mijn haar maar wel de haarwortels vermeed (stond vermeld op de verpakking). Het is de bedoeling dat je het product 60 seconden in je haar laat zitten, dan uitspoelt en dan zou je haar mooi moeten verzorgd zijn. De substantie had een gewone Dove-geur en verder kan ik er best weinig over vertellen. Het voelde aan als een gewone conditioner.

IMG_3120

Conclusie:

Als ik eerlijk ben, merkte ik achteraf weinig van de extra verzorging die het product te weeg zou moeten brengen in tegenstelling tot dit masker van Dove. Ik heb het wel nog maar 1x gebruikt dus misschien komt hier de volgende keer verandering in. Ik merkte ook dat mijn haar iets sneller vet werd en ook de verpakking vind ik niet echt handig. Eenmaal je de dop opengedaan hebt, kan deze niet meer dicht. Zoals ik al zei heb ik weinig en dun haar dus voor mij is de hele inhoud veel te veel. Maar misschien kunnen mensen met een iets weeldigere haarbos het wel meteen helemaal opgebruiken. Mijn eindoordeel: leuk om eens te proberen maar opnieuw kopen doe ik niet.

39 gedachtes over “Dove intense repair: 60 second treatment shot

  1. Jammer zeg! Het feit dat ‘ie niet meer dicht kan hoort wel he, bij deze tubes. ‘Shot’ dus in één keer. Misschien in een ander potje doen zodat je hem nog eens kan gebruiken? πŸ™‚

  2. Ik herken je probleem. Ik doe zelf na het douchen twee soorten olie in mijn haar. Body Shop grapeseed glossing serum in mijn punten en Biosilk over het gehele haar. Dit verzorgt heel fijn en je haar is heel zacht.

    Je kunt me volgen op mn blog x

  3. ik wilde deze en nog wat andere 1 keer te gebruiken treatment voor je haar hel graag proberen maar ik hoorde alleen maar slechte dingen erover xD dat je er niets van merkt en dat het je haar zelfs pluizig word dus ik ben er wel vanaf gestapt xD

  4. Ik heb hem ook gebruikt en was er juist erg tevreden over, mijn haar bleef echt een paar dagen heel erg zacht! Ik heb wel alles gebruikt omdat het natuurlijk een “shot” is, is het ook een eenmalig dingetje! Maar heel jammer dat het bij jouw haar niet zo fijn werkte!

Geef een reactie

