Winter? Bodybutter-time it is!

Boddybutters gebruik ik het hele jaar door maar in de winter zijn ze toch net dat tikkeltje belangrijker: fietsen in de koude wind, stress, en nog meer koude! Je huid verdient dus extra bescherming. Mijn favoriete butters zijn die van The Body Shop (zoals velen denk ik!) Vandaag toon ik graag de nieuwelingen in mijn bescheiden collectie!

BodyButter

 

IMG_3084

Laat ik beginnen met deze oranje kerel: een lekkere manderijntjesgeur. Hij ruikt heel fris en deze zou je dus ook in de zomer kunnen gebruiken. Het is een iets dunnere substantie dan mijn andere bodybutters van TBS.

 

 

IMG_3082

En tot slot mijn nieuwe favoriet: Lemon. Het ruikt heerlijk fris en zoet en doet me denken aan die Fruitella’s met citroensmaak. Ik heb altijd zin om eens van het spul te proeven, hehe!

 

 

IMG_3083

De butters geven een normale droge huid echt een goede voeding,Β  ideaal vind ik. Een heerlijke geur krijg je erbovenop!

 

 

IMG_3081

Wat is jouw favoriete bodybutter van TBS?

58 gedachtes over “Winter? Bodybutter-time it is!

Geef een reactie

