A journal of intention and change

Listography-boekjes en soortgenoten zijn momenteel ongelofelijk hip. Ook ik kan nooit weerstaan als ik in de boekenwinkel kom, om even langs deze leuke schriftjes te passeren. Mijn lieve vriend had dit al een tijdje in de gaten en verraste me opeens met dit leuke boekje!

A journal

Speciaal effectje: Ja want het is mijn wonderboekje!

Wat er zo bijzonder aan is? Het is geen listography boekje. Het is een boekje waar je je doelen en dromen kan in schrijven. Bovenaan kan je de datum invullen en daarna de zin ‘Starting today I will…’ aanvullen. Het klinkt misschien wat stom maar ik vind dit heel ontspannend om met dit boekje mijn dag af te sluiten. Ik denk hierbij bewust na wat ik anders wil gaan doen en stel mezelf ook doelen.

IMG_3136

Wat het ook zo leuk maakt is dat het boekje vol staat met inspirerende quotes! Love it.

IMG_3137

 

Heb jij ook zo’n boekje? Wat vind jij ervan?

35 gedachtes over “A journal of intention and change

  1. Ik ben ook gek op zulke leuke boekjes! Fijn om jezelf via een boekje je doelen en dromen te plannen, eraan werken en te reflecteren. En helemaal leuk als ze er ook zo leuk uitzien, dan is erin schrijven een feest!

  2. Goh, wat leuk om te zien! Zelf heb ik niet zo’n boekje, maar ik heb wel altijd een schrijfboekje bij me om al mijn gedachtenkronkels in op te kunnen schrijven 🙂 Handig voor de blog en ontspannend als je je hoofd leeg wilt maken

Geef een reactie

