NOTD Bricky Mouse

Ik show niet graag mijn nagels want trots ben ik er niet op (nagelbijter avant la lettre). Maar onlangs kocht ik een prachtig lakje van Catrice en ik was er zo blij mee dat ik het jullie gewoon moet tonen. Bricky Mouse it is!

bricky mouse

Ik zag dit lakje al op verschillende blogs verschijnen en ik vond de oudroze kleur zo mooi. Verder zitten er ook nog piepkleine gouden glittertjes in verwerkt maar die vallen bijna niet op. Ondanks dat mijn nagels er echt niet uitzien, geeft deze kleur ze een toch iets meer verzorgde uitstraling.

IMG_3074

Hier zie je de Graffiti topper van Essence op mijn ringvinger.

IMG_3144

Eén laagje is jammergenoeg niet dekkend genoeg, maar met 2 laagjes is het perfect. Bricky Mouse is absoluut mijn nieuwe favoriet!

 

Wat vind jij van dit lakje?

53 gedachtes over “NOTD Bricky Mouse

Geef een reactie

