Giorgio Armani: Sì

Onlangs ging ik naar het filmfestival hier in Gent en ontving ik een goodiebag. Daar zat onder andere dit staaltje van de nieuwe Armani parfum in. Ik had al veel gelezen over dit parfum dus benieuwd was ik zeker en vast!

Armani

Meestal koop ik mijn parfums aan de hand van staaltjes die ik eerder kreeg. Dus de vraag is: zou ik deze ook kopen?

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik reviews over parfum altijd zo raar vind. Je kan de geur nog zo goed beschrijven, om te weten hoe hij ruikt, moet je nog steeds zelf eens gaan snuffelen in de winkel of parfumerie. Wat ik jullie wel kan vertellen is dat deze geur lekker ruikt maar best wel zwaar is, te zwaar voor mij. Ik hou liever van ‘frissere’ lichtere geuren. In de winter mag het uiteraard iets zwaarder zijn maar ik krijg er al snel hoofdpijn van.

Ik ben blij met m’n staaltje en dit parfum is goed voor af en toe. Maar om hem nu ook te gaan kopen.. daar is hij me net iets te zwaar voor.

Ken jij dit parfum?

28 gedachtes over “Giorgio Armani: Sì

  1. De geur van deze parfum heb ik nog nooit geroken, maar heb wel al een aantal keer gehoord over dit parfum. Ik ben het met je eens over parfum reviews. Geurtjes zijn heel persoonlijk en moet je eerst zelf gaan ruiken in de winkel. Leuk artikel!

Geef een reactie

