Winactie: 16-delige kwastenset of oogschaduwpalette 120 kleuren – GESLOTEN

Het is weer eens tijd voor een giveaway, yay! Dit keer in samenwerking met everbuying.

winactie

Wat kan je winnen?

Je hebt de keuze tussen: winactie_

1. Een 16-delige kwastenset in een lederen tasje.

Bekijk hier

OF

2. Een multicolor palette met 120 kleuren

Bekijk hier

Wat moet je doen?

– Volg Beyoutifool op bloglovin

– Laat hieronder een reactie achter met een juist e-mailadres en vergeet niet te vermelden welk item je graag wil winnen!

Niet verplicht maar mag altijd:

– Volg Beyoutifool op facebook

– Volg Everbuying op facebook

Deze winactie loopt t.e.m. 4 november 2013, veel succes iedereen!

69 gedachtes over “Winactie: 16-delige kwastenset of oogschaduwpalette 120 kleuren – GESLOTEN

  1. Heel erg leuke actie! ik volg je al een tijdje op facebook en bloglovin’. Mij maakt het niet uit wat te winnen, maar als ik echt moet kiezen de kwastenset!
    Liefs
    Anne-Laure

  2. Wauww, gave winactie! Ik zou heel graag de kwastenset willen winnen, ik heb zelf geen fatsoenlijke kwasten terwijl ik meer van het make-up wereldje wil ontdekken. Ik maak heel graag kans (als dat mag). Liefs.

  3. Oh wauw, wij doen graag mee met voor het palette! We volgden je al, dus dat is al gepiept. Oh, wat zouden we deze winactie graag willen winnen. Precies een week erna is een van ons jarig, dus we hopen op een soort ”verjaardagscadeautje” .;-) Dat wordt duimen! En ook voor de anderen: Veel succes!

  4. Ik heb net vandaag (4/11) je blog ontdekt, en ik ben er zo gek van dat ik hem helemaal aan het lezen ben. Eigenlijk zou ik moeten leren, maar ja! En toen zag ik deze leuke winactie die nog loopt, dus kan ik toch niet anders dan meedoen!?
    Ik zou graag item 2 winnen, omdat ik recent een hele reeks make-upborstels heb aangekocht maar veel oogschaduw heb ik spijtig genoeg nog niet haha.
    Mijn e-mailadres is sarah.blanckaert@hotmail.com. Liefs, Sarah

Geef een reactie

