Essence 04 On the catwalk!

Je zag hem gisteren al verschijnen: mijn nieuwe lipstick. Ik was zo tevreden over de kleur 01 Coral Calling dat ik het niet kon laten een ander kleurtje te proberen. Hier is de review!

IMG_3010

Ik koos voor deze donkerrode wijnkleur omdat die kleur toch wel de trend is en ik dacht dat deze het best bij me ging matchen. Ik vond deze draagbaar voor elke dag, iets wat ik bij ‘cotton candy’ niet zou moeten doen.

IMG_3016

Le swatch

IMG_3023

Het resultaat

12-101

Het besluit

β™₯Ik vind het persoonlijk een mooie kleur, goed draagbaar

β™₯ Lekker budget: €2,39

– Blijft niet zo lang zitten zoals 01 Coral Calling, best eerst een lipliner gebruiken

Wat vind jij van deze kleur?

39 gedachtes over “Essence 04 On the catwalk!

Geef een reactie

