Geshopt Kruidvat

Hey! Vandaag had ik m’n eerste rijles en die was zo goed gegaan dat ik mezelf erna trakteerde op een bezoekje aan het Kruidvat. Kruidvat bezoeken =kopen (in mijn geval toch!) Ik scoorde kocht (want er is niets van in de afprijzing) 4 nieuwe items! Benieuwd?

IMG_2992

En hier zijn de nieuwelingen:

IMG_2992x

1. Schwarzkopf Taft Volume Powder Ik ben al erg lang opzoek naar die grote rode pot volumepoeder van Schwarzkopf maar ik vind hem in geen enkel Kruidvat. Dan maar eens deze proberen.

2. Essence 04 On the catwalk! Nummer 01 uit deze collectie had ik al en beviel me erg goed. Tijd om een nieuwe kleur te testen!

3. Essence LE ‘Be Loud’ Graffiti topper De laatste tijd ben ik erg dol op glittercoats (vraag me niet waarom), toen ik zag dat deze “topper” in de Be Loud collectie zou zitten was ik erg benieuwd. Met enige vertraging heb ik deze dan toch nog gekocht.

4. Catrice 22 Bricky Mouse Ik zag deze kleur onlangs op een blog verschijnen en ik was meteen verkocht. Deze oudroze kleur ziet er echt leuk uit.

41 gedachtes over “Geshopt Kruidvat

  1. Oh, ben wel benieuwd naar de nagellak van essence!
    Ik neem ook altijd wel wat mee als ik in Kruidvat ben ^^
    Heb die lipstick van essence ook, maar ben er niet super blij mee,
    die van de hema blijft toch iets langer op mijn lippen zitten

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

Geef een reactie

