Springfield lipbalm

Herfst en binnenkort winter: tijd om de lipbalms weer boven te halen! Ik kocht er me onlangs eentje van de Springfield. Benieuwd. Lees dan snel verder!

IMG_2969

Hu wie koopt er nu een lipbalm in een kledingswinkel? Euh.. ik! Ik deed dit vorig jaar ook bij H&M en die beviel me supergoed. Waarom dan dit potje eens niet proberen?

Op het dekseltje staat dat het vaseline is met een kersensmaakje. Toen ik deze geur rook en de balm op mijn lippen smeerde wou ik er meteen alles van likken, wat een lekkere geur!!

Zoals je op de foto ziet, heb ik hem iets te snel getest.. oeps!

IMG_2971

Wanneer je hem op je vinger doet, zie je een kleine rode gloed. Maar van zodra de balm op je lippen zit is hier niets meer van te merken (wat ik wel goed vind).

IMG_2973

Besluit:

♥ Lekkere kersengeur

♥ Goedkoop (was onder de €2)

♥ Hydrateert je lippen goed

♥ Het potje is handig om mee te nemen. Door zijn kleine formaat past hij echt overal in

– Het product zit in een potje: niet erg hygiënisch

– Je vingers worden vettig wanneer je het wil aanbrengen

25 gedachtes over “Springfield lipbalm

  1. Je vingers worden eigenlijk altijd vet, dus met dat nadeel moet je eigenlijk maar leren leven, anders moet je maar zo’n ‘stick’ kopen. Dit lijkt me overigens een super fijne balsem! Ik heb eigenlijk altijd al door de jaren heen Vaseline gebruikt, die waren een soort van ‘hip’ op mijn middelbare school. Heel maf eigenlijk!

Geef een reactie

