Dove Intens Repair: “Leave on” conditioner spray

Vandaag heb ik een haarproduct voor jullie: de Leave On conditioner spray van Dove. Ik heb de laatste tijd veel last van stroef haar en steeds op dezelfde plaats (erg bizar!). Meestal brengt  een conditioner beterschap maar ik vind dat elke conditioner die ik gebruik, mijn haar enorm glad en snel vet maakt. Ik heb erg dun haar dus ik heb er niets aan als mijn haar superplat en sluik valt.

Tijd dus om deze spray te testen!!

IMG_2939

Ik ben niet zo goed thuis in de haarverzorging en had dus nog nooit een conditioner in spray vorm gezien, leek me best leuk! Wat ook lekker handig is bij deze is dat je hem gewoon op je pas gewassen haar kan spuiten en er vervolgens inlaten.

Zoals je ziet is het aangewezen voor gebruik goed te schudden. Dit komt omdat wanneer je de fles ergens rechtop laat staan, de twee producten in de fles van elkaar gescheiden worden (een beetje het effect van: zoals olie drijft op water) Maar na even te schudden, heb je weer 1 fijn mengsel!

IMG_2941

Hier zie je dat deze spray een dubbele functie heeft: je haar makkelijk doorkambaar maken + voeden. Handig toch?

IMG_2942

Er staat op de achterzijde ook een handige gebruiksaanwijzing. Zoals ik al zei kun je de spray gewoon op nat haar spuiten en daarna lekker doorkammen.

IMG_2944

En dan het resultaat..

Dit is gewoon een topproduct, ik kan mijn haar duidelijk veel beter doorkammen! Andere pluspunten zijn ook:

– De spray komt er met heel fijne deeltjes uit

– Je hebt niet veel nodig, moet niet veel sprayen waardoor je erg lang met zo een flesje kan doen

– Ruikt lekker en mijn haar voelt verzorgd aan

– Trekt snel in!

Momenteel ben ik zo enthousiast over dit product dat ik geen minpuntjes kan bedenken.

 

Welke conditioner gebruik jij?

30 gedachtes over “Dove Intens Repair: “Leave on” conditioner spray

  1. Maakt het het haar niet vettig?mijn ervaring met dit soort producten is helaas dat dat nogal eens gebeurt. Gebruik je het en een paar uur later wil je meteen je haar wassen omdat er een vies vettig laagje op je haar zit. Als dit bij dit product niet zo is dan is het wellicht interessant, heb nu een product gekocht dat ik eigenlijk meteen na het eerste gebruik weg wil gooien….had het idee dat ik na gebruik uren had zitten oliebollen te bakken waarbij je ook zo’n lekker vettige laag op je haar kunt krijgen brrr.

    • Oei dit klinkt niet goed.. bij deze spray heb ik dit niet.. naar mijn mening laat hij niets achter. Ik spray ook enkel op de probleemgebieden en gelukkig heb ik er niet veel. Toch nog 1 voordeel aan dun haar 🙂

Geef een reactie

