Nagellak Gio de Giovanni

Gisteren zagen jullie mijn eerste aanwinst van het Spaanse merk, Gio de Giovanni. Vandaag toon ik jullie het lakje dat ik kocht van dit merk. Het belooft een geleffect te geven dus ik was heel benieuwd!

IMG_2724

In het flesje ziet het er een donkerroze kleur uit. Maar toen ik hem op mijn nagels deed, vond ik de kleur nog mooier. Een mooie berry-kleur die neigt naar het paars.

IMG_2733

Het resultaat (ik heb lelijke nagels want ik pruts eraan, maar het gaat om de kleur he!)

IMG_2790

IMG_2788

Van het geleffect had ik net iets meer verwacht maar… de kleur maakt echt alles goed. Ik vind het een ideale kleur voor in de herfst. Enja de dekking is ook fantastisch: na 1 laagje heb je al een super  resultaat! Wat ik ook opmerkelijk vond ik dat deze nagellak een dikke 4 dagen helemaal chipvrij op mijn nagels bleef zitten! Dit was het eerste lakje die dit zolang volhield; een dikke YAY dus!  Ik kocht deze voor €5 in dezelfde winkel als mijn lipstick.

27 gedachtes over “Nagellak Gio de Giovanni

  1. perfecte kleur voor de herfst! prachtig 🙂
    en je nagels zien er prima uit met nagellak op 😉 misschien als je super super vaak nagellak draagt dat je het misschien afleert (dat je denkt zonde van de nagellak)
    en als je wil prutsen zorg dat je altijd een nagelvijltje bij je hebt.

Geef een reactie

