Lipstick Gio de Giovanni

Mijn artikel van vandaag komt een beetje laat online maar ik had een erg drukke schooldag. Gelukkig zit ik nu rustig achter mijn bureau en kan ik jullie mijn nieuwe aanwinst tonen: een lipstick van Gio de Giovanni, een Spaans merk.

Zoals je ziet heb ik van dit merk ook nog een lakje gekocht maar daar horen jullie morgen meer over!

IMG_2724

Toen ik in één van de vele winkelcentra in Funchal aan het ‘chillen’ was, viel mijn oog op deze lipstick. Een lieve, donkerroze kleur.. ik kon het niet weerstaan en kocht hem.

IMG_2726

IMG_2728

IMG_2740

Swatch-time: Zoals je ziet niet erg veel pigment, maar een subtiele kleur.

IMG_2738

Resultaat ‘on my lips’

IMG_2775

Ik kocht deze voor €3 in één of andere leuke shop!

25 gedachtes over “Lipstick Gio de Giovanni

Geef een reactie

