Winactie: €25 te besteden op www.mynewbag.nl – GESLOTEN

Hey lieve volgers! Beyoutifool is toe aan haar 2e winactie: €25 shopgeld te besteden op www.mynewbag.nl

Schermafbeelding-2013-05-07-om-5.23.02-PM

My New Bag is een Nederlandse webshop waar je een ruime keuze aan tassen hebt (it’s all in the name) maar je vindt er ook heel leuke accessoires zoals sieraden! Geïnteresseerd in deze leuke prijs? Lees dan snel verder!

Wat moet je doen om kans te maken?

– Like de fb pagina van My New Bag

– Volg Beyoutifool op bloglovin

Extra kans?

– Tweet: Ik maak kans op €25 shopgeld te besteden op @My_New_Bag via  http://www.beyoutifool.wordpress.com. Doe jij al mee?

Heel veel succes iedereen!!!

Deze winactie loopt t.e.m. 9 oktober 2013

24 gedachtes over “Winactie: €25 te besteden op www.mynewbag.nl – GESLOTEN

  1. Ik doe mee!!! wat een leuke winactie!! 🙂

    Ik heb de Facebook pagina van My New Bag geliked onder de naam Marjolein Kucmer
    ook jou Facebook pagina geliked 😉 (zelfde naam)
    Ik volg je op bloglovin onder de naam Marjolein Kucmer en heb je bericht geliked 🙂
    Dit is de tweet: https://twitter.com/MissMKucmer/status/383880172702662656

    Je hebt trouwens ook echt een super leuke blog dus ik blijf je volgen ook al win ik niet, ik zet je blog ook lekker tussen mijn favorieten 😀

    Liefs
    Marjolein

Geef een reactie

