New in: Nummer Zestien – Trui Ichi + halsketting

Onlangs won ik €25 shoptegoed bij Nummer Zestien via de winactie op de blog van Vanessa. Ik zat tamelijk krap bij kas (door de aankoop van mijn camera + de reis die ik onlangs maakte) dus wat kledinggeld kwam goed van pas!In deze post toon ik jullie wat ik kocht!

fb_nummerzestien

Nummer Zestien is een Nederlandse Fashionwebshop. Ikzelf ben van België en had nog nooit van deze shop gehoord. Ik was dus heel benieuwd toen ik een kijkje wou nemen!

nummer

Wat me meteen opviel toen ik door de verschillende items bladerde, was dat dit niet de zoveelste (doodgewone) webshop was. Je vindt er heel veel degelijke merkkleding. En dat voor iedereen: dames, heren, kinderen en zelfs baby’s! Niet alleen kleding maar ook accessoires kun je er vinden. Je vindt er merken zoals: EDC, Dept, Esprit, Pepe Jeans, Geisha, G-star, Ichi (hier ben ik fan van!), Levi’s, Maison Scotch, ..

Ziezo na deze kleine introductie toon ik mijn nieuwe aanwinsten!

Ik begin met deze leuke accessoire: een Moustache-ketting! Na mijn horloge, ring en oorbelletjes mocht een halsketting niet ontbreken. Nu is mijn moustache-juwelencollectie compleet! Zoals je ziet, was het juweeltje in een mooi zakje verpakt.

Nieuwe map (4)

Ik ben dol op mijn nieuwe ketting, ze past zowat overal bij! Ik vind de koperkleur ook zo mooi.

IMG_2869

Mijn ander stuk was een mooie warme trui (Ja want het is al goed koud, herfst!) van het merk Ichi. Ik kende dit merk al een paar jaar want mijn kledij op de communie van mijn zus was hiervan. Ze hebben steeds leuke stukken, maar het merk is niet zo vaak te vinden. Ideaal om eens te kijken op Nummer Zestien als je van dit merk houdt.

Nieuwe map (4)1

Nieuwe map (4)2

Ik ben heel blij met mijn nieuwe spullen dus ik wil Vanessa en Nummer Zestien nog een keer heel hard bedanken! Ik ben blij dat ik deze shop ontdekte.

Ik wil er ook nog even bij vermelden dat Nummer Zestien een uitstekende service verleende, nee ik overdrijf niet. Op hun site  staat: voor 17u besteld, de volgende dag bij je thuis. (geldt voor alle pakjes met bestemming Nederland) Ik, wonende in België, kon mijn pakket al binnen de 2 dagen afhalen in mijn kialapunt. Ik was onder de indruk!

Voor mijn Nederlandse lezers is het zelf nog makkelijker: wanneer je twijfelt over een kledingstuk, kun je het zelf gaan passen in één van de Nummer Zestien winkels (gevestigd in Bladel). En ben je toch niet tevreden over je bestelde item, kan je het zelfs gratis retourneren!

Ken jij deze winkel al?

28 gedachtes over “New in: Nummer Zestien – Trui Ichi + halsketting

Geef een reactie

