Souvenirs uit Madeira

Vorige week zat ik  nog in het prachtige Madeira, nu alweer op de schoolbanken in het grauwe België..bweih. Gelukkig heb ik 2 souvenirtjes meegebracht die me voor altijd aan de leuke tijd daar herinneren!

blogbla

Als eerste zag ik deze leuke vlinder. Madeira staat gekend als het bloemeneiland dus er zijn veel vlinders te vinden. Samen met de hagedis komen zij het meest voor daar. (Maar van die hagedisjes was ik toch wel wat bang, hoewel ze niets deden!)

IMG_2804

Ik vind het ook steeds leuk als je een souvenir nuttig kan gebruiken, daarom koos ik ook nog een lederen bandje dat ik kan dragen.

IMG_2808

Ik ontving trouwens ook souvenirs van Debby uit Menorca. Daar zat ook een bandje bij, heel leuk want deze 2 passen goed samen! Dankje Debby!

IMG_2819

25 gedachtes over “Souvenirs uit Madeira

Geef een reactie

