Winactie: Ciaté Caviar Mini (2x 5ml)

Het is opnieuw tijd voor een give away! Deze keer kun je een heel fijn lakje winnen. De Ciaté Caviar Mini!

IMG_0537

IMG_0536

IMG_0537

IMG_0540

IMG_0541

IMG_0545

Wat moet je doen om dit te winnen?

– Volg Beyoutifool op bloglovin

Extra kans?

– Volg Beyoutifool op facebook

– Like het artikel

 

Je kan deelnemen t.e.m. 1 september

Heel veel succes iedereen en zet gerust in de reactie welke stapjes je gedaan hebt.

44 gedachtes over “Winactie: Ciaté Caviar Mini (2x 5ml)

  1. Leuk zeg!
    Ik doe graag mee, ik heb nog geen nagellakjes van Ciaté en zou er graag kennis mee willen maken 🙂

    – ik volg je op bloglovin’ en heb het artikel als 3de geliked
    – Ik volg je op facebook (Tessa Persoon)

    X Tessa

  2. Ik volg je op bloglovin en heb je geliked op facebook!
    Wat een schatjes die flesjes van Ciaté. Ik heb al eerder nail caviar geprobeerd (van action, Primark en Catrice). Er is wel wat werk aan, dus het is leuk als je een kleurtje gebruikt dat bij veel past qua kleding/ juwelen. Deze goud en beige kleurtjes zijn heel stijlvol en passen bij alles! Ik doe mee!

  3. Leuke actie. Ik volg je nu op Bloglovin en heb het artikel geliked.
    Ik volg je ook op Facebook & heb daar ook het artikel geliked & geshared.
    En een tweet geplaatst.

Geef een reactie

